Brand Experience Center
Jouw merk tot leven brengen in een brand experience center:
De revolutionaire strategische aanpak van Phygital X
De afgelopen 10 jaar is de concurrentie op online en offline marketingkanalen explosief toegenomen. Mensen ervaren een overload van informatie. Vroeger kon je opvallen door meer en harder te roepen middels het inzetten van campagnes en advertenties. Nu zien we meer advertenties via allerlei digitale kanalen en is adverteren ook duurder geworden. Hierdoor kun je dus niet meer winnen met alleen promotie en het verspreiden van allerlei beloftes. Je moet je kunnen onderscheiden, opvallen en het laten zien.
In de wereld van corporate branding is de transitie van klantgerichtheid naar een volledige klantbeleving daarom essentieel. Phygital X, een samenwerking van DLCheers en Discover Projects, biedt precies dat. Een strategische, gefaseerde aanpak voor het creëren van een onvergetelijke eigen Brand Experience Center. Lees ook ons artikel op Marketingfacts.
De reis van de klant
Stel je voor dat je jouw relaties meeneemt op een persoonlijke reis door je bedrijf. Bij Phygital X begint deze reis met een authentiek verhaal over jouw bedrijfsontstaan. Vervolgens demonstreer je jouw ambities in duurzaam en maatschappelijk ondernemen met innovaties en visie voor de toekomst. En ervaren jouw relaties wat de voordelen zijn om met je samen te werken. Deze verhalen zijn geen saaie presentaties; ze zijn een interactieve beleving.
Innovatie en interactie
Met Phygital X presenteer je de nieuwste innovaties en geeft je bezoekers een uniek kijkje achter de schermen. Dit varieert van een (virtuele) rondleiding door de research- en productiefaciliteiten tot co-creatie workshops, waarin je samen met de klant werkt aan een oplossing voor een specifieke vraagstuk van de klant. De mogelijkheden zijn talrijk.
Waarom samenwerken met Phygital X?
- Phygital X draait om het creëren van de ultieme bezoekerservaring, vanaf het moment voor het bezoek tot lang na hun vertrek uit jouw center.
- Phygital X staat garant voor meetbare resultaten en succes door een strategische aanpak, zelfs na de realisatie van jouw Brand Experience Center.
- Door technologische innovatie met gebruik van AR, XR, AI en andere interactieve multimediatechnieken brengt Phygital X een fysieke belevingswereld tot leven, verrijkt met authentieke storytelling.
Succesverhalen en vertrouwen
Met succesvolle projecten, zoals de Heineken Experience, LEGO Brand House Billund en het World Food Experience Center, toont Phygital X een bewezen staat van dienst. Onze expertise in Leisure, Hospitality en Live Communicatie vormt de basis van deze unieke aanpak.
Conclusie
Wilt je jouw merk transformeren tot een levendige, interactieve beleving die merkvoorkeur, klanttevredenheid en omzet stimuleert? Neem dan contact op met Phygital X. Of het nu gaat om een haalbaarheidsanalyse of de realisatie van een volledig operationeel Brand Experience Center, Phygital X is jouw partner in succes.