Back

Signify op EuroShop 2020

Als wereldwijd marktleider in verlichting was Signify aanwezig op de EuroShop beurs in februari 2020. EuroShop is de internationale beurs voor de Retail industrie. Als thoughtleader en innovator op het gebied van winkelverlichting toonde Signify de nieuwste producten en connected verlichtingssystemen in de segmenten Food en Fashion voor de merken Philips en Interact.

Met een speciaal thema “Waar emotie en evolutie samenkomen” liet Signify haar bezoekers zien welke innovaties en nieuwe technologiën er op het gebied van Retail verlichting zijn. De stand van 224 m2 repliceerde een echte kledingwinkel en een supermarkt, waar de bezoekers met experts konden praten, een rondleiding konden volgen of via een app een eigen tour konden doen door de stand met de highlights. Daarnaast waren de lokale verkoopteams van Signify aanwezig voor klantmeetings in de hospitality ruimte. De stand bood een volledige beleving met inspirerende verlichtingsconcepten voor de toekomst. Met ruim 17.000 bezoekers, 111 rondleidingen, 150 eigen tours en 70 business meetings in 5 dagen was de beurs een groot succes.

De uitdaging: met de helft van het budget en oppervlakte van de voorgaande editie moesten we een slim en inspirerend ontwerp bedenken om hetzelfde resultaat te realiseren. Op een doordachte en innovatieve manier werd de stand de meest levendige plek van de Lighting hal 9 met betere resultaten dan in de 2017 editie.