Back
Je neemt deel aan een vakbeurs. Je bereidt je goed voor en alles is geregeld. Tijdens de beurs zijn er interessante gesprekken met bezoekers. Iedereen is enthousiast. Na de beurs worden leads opgevolgd. Je weet dat er nieuwe omzet volgt, maar je weet niet hoeveel en wanneer. Het lijkt erop dat je veel meer resultaat uit je deelname kunt halen, maar je weet niet hoe je dit moet doen en hoe je dit inzichtelijk maakt.
Ik hoor nog steeds dat bedrijven naar een beurs gaan, omdat hun concurrenten er ook staan of omdat ze anders gemist worden. Is dat een goede reden om te gaan?
Wat je nodig hebt is een strategische beursmarketing aanpak van start tot opvolging.
Herkenbaar?
Als je als bedrijf deelneemt aan een beurs blijft het lastig om uiteindelijk de opbrengst zichtbaar te maken. Je investeert veel geld en tijd. Na een beurs gaat iedereen tevreden naar huis en keert terug naar het dagelijkse leven en dat was het dan. Totdat de volgende editie voor de deur staat.
Het is essentieel dat alle puzzelstukjes in het proces samenvallen om resultaat te behalen. Een beurs organiseren is een complex specialistisch project met verschillende activiteiten, uren, details, stakeholdermanagement en deadlines. Niet iedereen met enige organisatietalent is hiervoor geschikt. Je hebt praktijkervaring nodig.
Hoe werkt Tradeshow Boost?
Met Tradeshow Boost gaan we binnen 3 dagen alle ins en outs van jouw voorbereiding behandelen, zodat je weet waar je kunt optimaliseren om een succesvolle beurs te regelen vanuit jullie bedrijfsstrategie en doelstellingen. Alle stappen en activiteiten worden onder de loep genomen, inclusief campagne, boodschap en een geïntegreerde opvolgingsstrategie om de gewenste resultaten te realiseren. Alles is praktijkgericht met focus op jullie beursdeelname en direct toepasbaar in het project zelf. Elke situatie is tenslotte anders en vergt een op maat aanpak en begeleiding. Met Tradeshow Boost ontvang je een hands-on plan van aanpak en tips om maximaal resultaat uit je beursdeelname te halen.
Waarom investeren?
- Je krijgt antwoord wat de beurs heeft opgeleverd.
- Je hebt een duidelijk doel waarom je naar een beurs gaat.
- Je krijgt inzicht in de resultaten van je beursdeelname.
- Je kunt de meerwaarde van je beursdeelname aantonen
- Je zult resultaatgerichter organiseren wat leidt tot een beter resultaat, lagere kosten en meer controle.
- De beursdeelname draagt bij aan bedrijfsgroei.
- Je realiseert meer impact en beleving bij je bezoekers.